Augusztus közepéig már több mint 250 magyarországi vendéglátóhelyen kaptak célzott oktatást az ott dolgozók, hogy elsajátíthassák a Dreher, a Kozel és a Pilsner Urquell csapolásának művészetét. A csapos szakértelmére és felkészültségére alapozó, a minőségi sörélményt előtérbe helyező, a világjárvány okozta leállás után újra elindított Csapolt Minőség Program összesen 83 települést ért el eddig.
Ezek jó része az idegenforgalmi szempontból kiemeltnek számító balatoni régióban található, benne van a főváros is, és számos partner tevékenykedik kisebb községekben.
Ezzel összesen már 550-en végezték el azt a képzést, amelynek révén a frissen csapolt sör íze mellett annak felszolgálása, esztétikuma, az elkészítés különleges, ünnepélyes atmoszférája is szerves részévé válik a fogyasztói élménynek.
„Egyre nagyobb nyitottságot tapasztalunk a 2017-ben elrajtolt, a sörözést minőségi élménnyé formáló kezdeményezés iránt, így nemcsak a képzésben részesülők táborának dinamikus szélesítése a célunk, hanem a minőségi sörcsapolás melletti elkötelezettség mélyítése is” – szögezte le Molnár Szabina, a Dreher Sörgyárak országos trade marketing vezetője.
A Dreher Sörgyárak csapolómestereinek tudását továbbadó program elméleti és gyakorlati oktatásból áll, miközben olyan technikai részletekbe is beavatják a résztvevőket, mint például a berendezések megfelelő karbantartása, tisztítása stb.
„A Csapolt Minőség Program további előnye a folyamatosság: partnereink minden évben megkaphatják a szükséges oktatást a legmagasabb minőségi elvárásoknak megfelelő sörkezelésről” – tette hozzá Molnár Szabina. A szakember szerint a kezdeményezés a fogyasztókat is tudatosabbá teszi. Könnyebben meg tudják találni azokat a vendéglátóhelyeket, ahol minőségi sörélményben lehet részük, miközben azt is elsajátítják, hogy milyen elvárásuk lehet a sörözőkkel, vendéglátóegységekkel szemben. Az alábbi három kisfilm is ezt az épülő fogyasztói tudatosságot támogatja:
A Dreher Sörgyárakról
A Dreher Sörgyárak 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország egyik legmeghatározóbb sörgyártó vállalatává. Évente 480 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban biztosítja több mint 11 100 család megélhetését, mint a vendéglátás, a logisztika és a marketing. Beszállítóinak 89 százaléka hazai kis- és középvállalkozás. Évi 17,1 milliárd forinttal járul hozzá az államháztartáshoz jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. 2017 óta a Japán legnagyobb sörgyártójaként számontartott Asahi leányvállalata, így a hagyományosan magyar márkák – a Dreher, az Arany Ászok és a Kőbányai – mellett olyan világszerte közkedvelt söröket is forgalmaz, mint az Asahi Super Dry, a Kozel, a Pilsner Urquell, a Peroni, a HB, valamint a Kingswood cider.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 12 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. További információ: www.alkohol.info.hu