Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. A teljes kiskereskedelmi sörpiac 4,6%-át* adják az ízesített sörök, ez az arány pedig folyamatosan nő. A Dreher 24 márka célja az, hogy minél több alkoholmentes sör alternatívát kínáljon a fogyasztóinak, ezért 2020-ban az ízvariánsok portfóliója tovább bővül a Dreher 24 meggy- szeder ízesítésű alkoholmentes sörrel. A többi ízesített variánshoz hasonlóan az új íz is 0,0% alkoholtartalmú.
„A célunk az volt, hogy egy különleges ízzel kedveskedjünk fogyasztóinknak és a frissítő italok
kedvelőinek, hogy az otthonaikba tudják varázsolni a közeledő nyár hangulatát. A meggy-szeder frissítő ízét a két fanyar gyümölcs ízének párosítása adja meg. Az új íz mellett a teljes termékcsalád csomagolása megújult. A design letisztultabb lett, hogy még inkább tükrözze az anyamárka értékeit” – mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márka menedzsere.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak.
A Dreher 24 meggy-szeder csomagolása és (0,5 l dobozos) kiszerelése hasonló a többi Dreher 24 termékhez.
Az új íz bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, valamint számos
szponzoráció támogatja.
*forrás: Nielsen, kiskereskedelmi index, mennyiségi eladások alapján, 2019