A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 97 látássérült vár kiképzett vakvezető kutyára.
A kiképzés magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végső soron alkalmasak-e vakvezetésre. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. Mára egy-egy Loyalty is Royalty kampány során 150-200 ismert ember is csatlakozik a kezdeményezésük mellé, a több napos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek során. Idei évben olyan zenekarok, sportolók, előadók, közéleti személyek adták szívesen arcukat a kezdeményezéshez, mint a Halott Pénz, Szabó Győző, Megyeri Csilla, Hódi Pamela, Annoni Zita, Kabát Péter, Trokán Nóra, Dr. Hevesi Kriszta,
Dr BRS, Irie Maffia, Tenki Dalma, Tolvai Reni, Gelencsér Tímea, Cseh László, Kemény Dénes, Horváth Tamás, Lotfi Begi, Harsányi Levente, Pásztor Anna, Eke Angéla, Bocskor Bíborka, Hooligans, Hamvai P.G., T.Danny, K Kevin, BSW, Metzker Viktória, Ungvári Miklós, Kardos Eszter.
A Loyalty is Royalty kampány sokak számára vált fontos üggyé, és sikerült az elmúlt években 80 látássérültet vakvezető kutyához juttatni, ezáltal közös összefogással 80 ember életét megváltoztatni.
A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.
A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezető kutyák képzését támogatja.
Te hogyan segíthetsz? Minden Dorko Loyalty is Royalty termék megvásárlásával. Csatlakozz kampányunkhoz, megvásárolt termékeddel készíts fotót, és posztold social media oldalaidra #drkloyaltyisroyalty hashtaggel!
Még több információt itt találsz: dorko.hu/kollekcio/loyalty