Fashion

A Triumph innovatív Fit Smart melltartója igazodik a nők mellméretének változásaihoz

Kicsi, nagy, kerek, telt, nehéz, könnyű… – a legkülönbözőbb méretekben és formákban vannak jelen az életünkben. Igen, nem másról, mint a női mellekről beszélünk. A Triumph innovatív Fit Smart melltartója a női mellméretek különbözőségeire, változásaira kínál megoldást, a legkényelmesebb érzést nyújtva viselőjének. Ezt a „okos” melltartót tesztelték hírességeink, többek között Mádai Vivien, Tatár Csilla, Epres Panni, Lilu, Varga Iza és Holdampf Linda is Fit Smartba bújt egy exkluzív fotózáson.

Évszázadok óta keresik a nők a megoldást arra a fehérneműre, mely tökéletesen illeszkedik minden egyedi mellformára és méretre. A Triumph legújabb kutatásai* bebizonyították, hogy a mellek mérete nemcsak egyénenként változik, de 7-ből 10 nő állítja: mellmérete folyamatosan változik a hetek, hónapok, évek során. Erre a problémára kínál megoldást a Triumph Design For Life kollekciójából elsőként bemutatott okos melltartója, mely nemcsak hibátlanul követi viselője mellméretét és alakját, hanem az idő múlásával alkalmazkodik annak változásaihoz is.

A Triumph 1886** óta a női mellek szakértője, így a Fit Smart kialakításában fontos szerepet kapott a hölgyek életstílusa is. A melltartó tökéletes választás reggeltől-estig, bármilyen aktivitáshoz: vigye benne iskolába a gyereket, rohanjon meetingről-meetingre, készüljön egy romantikus hétvégére vagy esti party-ra a barátokkal – garantáltan nem fog csalódni.

„Imádom, hogy a Triumph mindig előrukkol valami újdonsággal, innovatív megoldással. A Fit Smart minden alkalommal tökéletes választás, próbáltam már hosszú repülőúton, hivatalos vacsorán, sőt, már jógáztam is benne. Egész nap viselhetem, miközben el is felejtem, hogy rajtam van, annyira kényelmes. Azt tudja, amit ígér, és amit minden melltartónak tudnia kellene.” – osztotta meg tapasztalatait Mádai Vivien, aki mellett több híresség is kipróbálta a Triumph legújabb innovációját a Mystery Hotelben szervezett exkluzív fotózáson.

Annoni Zita fotógráfus kamerája előtt tesztelte a Fit Smartot a szintén kismama Tatár Csilla, aki a 8. hónapban járva kifejezett örült annak, hogy talált végre egy olyan melltartót, ami nemcsak kényelmes, de csinos is.

Az eseményen Epres Panni, Lilu, Varga Iza, Holdampf Linda, Sándor Orsi és Molnár Andi is megtalálta a hozzá leginkább passzoló Fit Smart melltartót, mely egyszerű méretezésével modern alternatívaként szolgál a hagyományos melltartók mellett. Összesen 4 méretben kapható, melyek 40 tradicionális kombinációt hivatottak lefedni. A 4D innovatív elasztikus csipke az intelligens belső kosárkiképzéssel párosulva ad masszív tartást és megfelelő kényelmet. A merevítő nélküli fazon elasztikus pántokkal és állítható kapcsolódással készült, így hibátlanul igazodik a test vonalához.

„A Triumphnál folyamatosan arra törekszünk, hogy segítsünk a hölgyeknek helytállni a modern világban. Fit Smart melltartóink is ezt a célt szolgálják. Sok időt töltöttünk azzal, hogy felmértük vásárlóink igényeit világszerte – ennek a kutatásnak az eredményeképpen született meg ez a melltartó. Szerettünk volna egy olyan új melltartót alkotni, mely nemcsak szép, hanem funkciójában is tökéletesen kiszolgálja a modern nő igényeit.” – összegezte Sian Thomas, a Triumph International vezető tervezője.

A Fit Smart melltartó 5 színben elérhető: fekete, világoskék, testszín, terracotta és piros, így minden bőrárnyalathoz, alkalomhoz és hangulathoz tökéletes megoldást kínál.

4 legfontosabb előnye:

  • Alkalmazkodó képesség Minden test változik és alakul – ez a melltartó képes tökéletesen lekövetni a női testnek ezeket a változásait.
  • Tökéletes méret A nők 64%-a számára jelent nehézséget a megfelelő méretű melltartó megtalálása. Ezért hoztuk létre ezt a melltartót, mely minden méretre pontosan illeszkedik.
  • Megemel és megtámaszt Ez a speciális anyag és a rejtett merevítős technológia az elasztikus 4D csipkében biztosítja a megfelelő alátámasztást és emelést A-tól E-kosárig.
  • Kényelem A lágy anyag és a varrás mentes kivitel biztosítja a tökéletes kényelem érzetét.

*A fent hivatkozott kutatás a Censuswide készítette, 1001, 25-65 közötti nő megkérdezésével Európában 2019. 01.07 -14 között.

**A Triumph 130 éve készít csodálatos fehérneműket, melyek biztosítják a viselőjüknek, hogy a lehető legjobban nézzenek ki. 1886 óta tudja a Triumph, hogy egy tökéletesen kényelmes fehérnemű egész napra jó közérzetet biztosít viselője számára, a világ bármely pontján. A Triumph a világ egyik legnagyobb fehérneműgyártó cége. A világon 120 országban van jelen a fő márkáival a Triumph-fal és a sloggival. Világszinten a vállalat 40,000 viszonteladót szolgál ki, illetve 4050 kontrolált értékesítési helyen és számos online üzletben forgalmazza termékeit.  A Triumph a Business Social Compliance Initiative (BSCI) tagja.