Beauty

Amerika után végre nálunk is bemutatkozik a TRESEMMÉ!

Felejts el mindent, amit eddig hallottál. Nem a táska, nem a ruha és nem is a cipő tesz magabiztossá. A jó frizura nem csak egy kiegészítő, hanem sokkal több ennél: egy jó frizurával már anélkül is 5 centivel magasabbnak tűnsz, hogy magassarkút vennél. Magabiztosságot ad, hogy te is profi lehess és meghódíthasd az egész világot!

Professzionális minőségű termékek és szakértelem: a világ egyik vezető styling márkájánál ebben maximálisan biztosak lehetünk. A márka küldetése, hogy a nők a legjobb énjüket tudják adni, minden egyes nap. Ehhez pedig professzionális minőségű hajápoló és hajformázó termékeket ad kezünkbe, melyekkel egyéniségünknek megfelelő frizurát készíthetnek és professzionális szakértelmet csempészhetnek otthonukba, hogy aztán olyan hajjal indulhassanak el otthonról, mintha éppen a fodrásztól lépnének ki. Ugye megvan az érzés?

(Photo by Astrid Stawiarz/Getty Images for TRESemme)

Jöjjön egy kis történelem!
A márka története az 1920-as évekbe nyúlik vissza, mikor az amerikai St. Louis-ban született Edna L. Emme testvérének fodrászatában dolgozva nap mint nap szemtanúja volt, amint a nők a gondos és hozzáértő kezek alól kikerülve egészen megváltozva, magabiztosan, felszegett fejjel távoztak a szalonból., ami a nők egész lényüknek tartást adott. Edna megérezte: az így felkorbácsolt magabiztosság segíthet, hogy a nők olyan szerepeket töltsenek be, amik a 20-as, 30-as, 40-es évek patriarchális társadalmában még elképzelhetetlennek tűntek.
A cél egyértelmű volt: a korábban csak szalonokban elérhető hajápolást otthoni körülmények között is elérhetővé tenni.

EDNA L. EMME

Edna L. Emme ezen az úton haladt, és közben a dolgozó nők úttörőjévé vált: máig a magabiztos sikeres nők példaképe szerte a világon és nem véletlenül. Hajápolási márkájának fejlesztése közben a Godfroy Manufacturing Vállalat ranglétráján a gyártósorok mellől az alelnöki pozícióig emelkedett. A nők munkaerőpiaci felemelkedésének nemzeti alakjává vált, 1938-ban a Fehér Házban is felszólalt és számtalan állami konferencia meghívott előadója volt. A fodrászok és Kozmetikusok egyesületének alapítójaként többször is elnöki posztot töltött be, melynek révén jelentős befolyással bírt a szépségipar megreformálására. Egy dolgot viszont sosem feledett: az eredeti cél mindvégig értékrendjének alapját képezte: megadni a nőknek a kezdő lökést, a megjelenésükbe vetett hitből áradó magabiztosságot, melynek segítségével elindulhatnak a siker felé vezető úton, és meghódíthatják az egész világot.

KITARTÓ ÉS HOSSZÚ MUNKA EREDMÉNYEKÉPP ÍGY SZÜLETETT MEG 1948-BAN A TRESEMMÉ HAJÁPOLÁSI TERMÉKCSALÁD, MELY EDNA CSALÁDNEVÉNEK (EMME) ÉS A FRANCIA ,,TRÉS AIMÉ” KIFEJEZÉSNEK SZÓJÁTÉKÁBÓL ERED, AMI ANNYIT TESZ: “NAGYON SZERETETT”.

És ez így is lett, legyen szó károsodott, festett, kezelhetetlen, volument vagy extra törődést igénylő hajról, a TRESemmé nők millióinak kínál megoldást mindenre egyszerűen, otthoni körülmények között.

A TRESemmé mögött álló szakértelem azóta is folyamatos, a professzionális szalonok által inspirál és tesztelt termékek segítenek abban, hogy a nők magabiztosan lépkedjenek előre a mindennapjaikban. Ennek jegyében 2006 óta a New York-i Divathét hivatalos hajápolási támogatójaként halad tovább évtizedes útján, hogy megalkossa majd a hétköznapi nők számára is elérhetővé tegye a legmagasabb színvonalú megjelenést- mostantól Magyarországon is.

De milyen egy hamisítatlan backstage hangulat és melyik termékeket használják a profik? Hamarosan azt is megmutatjuk!

FOTÓK: Getty Images for TRESemme