Fashion

Itt a Modivo nemzetközi 2021-es tavaszi-nyári kampánya

A többmárkás Modivo divat webáruház a #TeStílusodTeVálasztásod szlogennel lép az új szezonba. Ez a történet a divatvilág újradefiniálásának innovatív küldetéséről szól. A Modivo olyan világba invitál, ahol egymás mellett létezik az online és az offline vásárlási élmény. Bemutatja a trendekkel és inspirációkkal teli divat valóságát. Bátran tekint a jövőbe, és olyan utazásra hív bennünket, ahol főszerepet játszik a stílusunk és a kényelmes vásárlói élmény. A kampány elmerül a retro divatban, felidézve az eklektikus 70-es és a 80-as évek esztétikáját. A márka a legfontosabb trendekre összpontosít, és hasznos tippekkel lát el arról, mire érdemes figyelni: a kortárs romantikára, pasztell színekre és a vállalati öltözködési formák lazább változataira.

Az új kampány fő gondolata a választás lehetőségére utal, a stílusunk kihangsúlyozására és a rendkívül széles kínálatra, ami összhangban van az egyéni divatszemléletekkel.

A kampány szlogenje visszaköszön a vállalat tevékenységében is, hiszen világhíres tervezők és divatházak alkotásai találhatók meg a több mint 100 000 darabot felsorakoztató termékpalettán.

A márka egy többcsatornás rendszerre támaszkodik: egy intuitív weboldal felületre, telefonos alkalmazásra, a Modivo Fashion Club saját hűségprogramjára, valamint az innovatív helyi üzleteire. Ezenkívül a teljes kommunikációs platformot kiterjeszti további értesítések kiküldésére, amelyek lehetővé teszik, hogy személyre szabott információkkal érje el az ügyfeleket.

„Ügyfeleink inspirálnak minket a legjobban, ezért olyan kollekciókat kínálunk, amely kísérletezésre és játékra ösztönzi őket, közben ők is megmutatják mit jelent a “Te stílusod, Te választásod”. Szeretnénk közel lenni Ügyfeleinkhez, inspirálni őket és megkönnyíteni az életüket, ezért a többcsatornás működésre és olyan megoldásokra koncentrálunk, amelyek lehetővé teszik a zavartalan, egyedi stílus kialakítását.”– kommentálta Aleksandra Szol-Tułecka, a Modivo e-kereskedelmi igazgatója.

A lengyel e-kereskedelmi divatmárka televíziós kampánya 8 országban lesz elérhető: Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Görögországban, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Litvániában és Magyarországon.

A márka olyan világszerte ismert arcokat – a legnagyobb márkákhoz kapcsolódó modelleket – hívott meg, mint: Off-White, Loewe, JW Anderson, Vivienne Westwood, L’Officiel, Harrods és The Mannei.

A kampányfilmet megnézheted itt: