Beauty

Izgalmas új márka: hello BORNTOSTANDOUT!

Magyarországon először, 2024. márciusában, az Andrássy úton található Belodore üzletben vezette be a BORNTOSTANDOUT márkát a DP Lux Csoport. A BORNTOSTANDOUT márka két éve van jelen a piacon, és rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert.

A Belodore csodás üzlete biztosította a szűk körű bemutatót, melyet a márkamenedzsere, Katarina Nikolić köszöntője nyitott meg, a márkáról és az illatokról, pedig a márka alapítója és tulajdonosa mesélt, Mr. Jun Lim. Kivételes személyiség, aki egyedi művészetén keresztül mutatja be a márka életfilozófiáját és értékeit.
Lehetőség volt vele egy barátságos és inspiráló beszélgetésre a parfümériát díszítő VIP teremben, illetve kiváló alkalom volt arra is, hogy a vendégek közelebbről megismerhessék az egyedi illatokat.

A hagyományos koreai szimbólumként szolgáló fehér Joseon porcelán ihlette parfümös üvegek piros és fehér színének markáns kontrasztja, valamint a nyers nevek és fotókampányok merész megközelítése valami egészen más és provokatív, amit luxusmárkáktól megszokhattunk és elvárunk. Hogy mivel tetézhetjük? Íme a márka alaptézise: Who f****n’ cares?

Az eseményen természetesen az összes uniszex illat bemutatkozott, ami a Belodore-ban kapható: Smokin` Gun, Sex & Cognac, Fig Porn, Dirty Rice, Naked Neroli, Mud, Indecent Cherry, DGAF, Drunk Lovers és Dirty Heaven.

A BORNTOSTANDOUT® koreai niche illat márkát 2022-ben alapította Mr. Jun Lim ezzel az egyik legmenőbb niche parfüm márka alapítója, tulajdonosa és kreatív igazgatója. A művészi elképzeléseiről, éles vizuális stílusáról és egyedi illatairól híres márka nagy népszerűségnek örvend a parfümök világában. A korábban befektetési bankárként tevékenykedő Jun Lim, mindig is bohém lelkületű volt. Munkássága ars poeticája a szépség megteremtésére és a szabad szellemiség megélése. A BORNTOSTANDOUT márkával Jun saját szenvedélyét, szeretetét és karakterét testesíti meg. Meggyőződése, hogy a megfelelő parfüm nagyban befolyásolja az az ember hangulatát. Jum Lim a jövőt innovatív szemléletben látja, különleges új illat élmények felfedezésével. A tervek között szerepel két-három új EDP illat bevezetése, valamint egy magasabb koncentrációjú extrait sorozat kifejlesztése. 

Jun filozófiája: “Soha nem tökéletes. Mindig eredeti.”

A BORNTOSTANDOUT egyedülállóan kiemelkedő, hiszen alapvető mottója a cenzúrázatlan élet és a normák elleni lázadás.

Belodore – Az illat művészete. A szépség tudománya

2020-ban alapított cég a luxust és az egyediséget képviseli.  A nemzetközi niche parfüm márka-lánc 6 országban van jelen: Észak-Macedóniában, Horvátországban, Magyarországon, Bulgáriában, Montenegróban és Szerbiában.  

A Belodore parfüméria 13 üzlettel rendelkezik, amelyekben képzett szakemberek tudásukkal és kedvességükkel járulnak hozzá a személyes vásárlási élményhez. A Belodore üzleteiben több mint 50 márka található 4 kontinensről, amelyeket gondosan válogattak össze, mint például a Creed, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Kilian Paris, Byredo, Dr. Barbara Sturm, Augustinus Bader és még sok más.

A Belodore 4 webáruházzal van jelen, 4 különböző piacon: Magyarországon, Horvátországban, Szerbiában és Montenegróban.

A Belodore parfümériákban az illat kiválasztása sokkal több, mint egyszerű vásárlás: ez egy lehetőség arra, hogy egy kis darabot magunkkal vigyünk a történelemből és a művészetből. A több mint 50 vezető niche márka legkiválóbb illatainak és kiváló minőségű kozmetikumainak választékával itt megtapasztalhatjuk, hogy miért is nevezik a niche parfümöt “tiszta művészetnek”.