„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez.
Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítja el a „Keep the Night Alive” elnevezésű kezdeményezését. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegest nyújtsunk, így jött az a gondolat, hogy underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak.” – mondta Becs József a Jägermeister márkamenedzsere.
A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba.
A tervezésre felkért művészek:
• Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk
• Brunkszkó László a.k.a NikonOne
• Bálint Bianka a.k.a Bianicon
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen 10.000 db készül, és minden eladott üveg után 2.000Ft-ot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére.
A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Jägermeister Urban Gallery
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek. A kirakatokban egyesével lesznek kihelyezve a limitált széria darabjai, mindegyik az alkotója által tervezett installációban elhelyezve.
A kampány www.keepthenightalive.hu weboldalán és a kapcsolódó social media felületeken lehet majd tájékozódni, hogy hol nézhetőek meg az alkotások.
A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.
Nevezési mechanizmus
Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive). Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.
Összesen 20 millió forintnyi támogatást oszt szét a márka.
Eredményhirdetés: 2021. február 1.
Kampányfotó: Ivándi-Szabó Balázs