Lifestyle

Think Pink kampányt indít a The Ritz-Carlton, Budapest

Hazánkban, évente mintegy 8000 nőnél fedeznek fel mellrákot. Ez statisztikailag azt jelenti, hogy minden nyolcadik nő szembesül a diagnózissal és 2300 nő halálát okozza.

Egy szűrővizsgálat életet menthet, hiszen ha időben diagnosztizálják a daganatot, 85% esély van a túlélésre. Erre, és a nők közötti kapcsolódásra hívja fel a figyelmet októberben a The Ritz-Carlton, Budapest.

Az ötcsillagos szálloda ebben az évben sokkal komolyabb erőfeszítéseket tesz azért, hogy felfigyeljünk a betegségre. Fontosnak tartják, hogy minél nagyobb hangsúlyt fektessünk a szűrővizsgálatok jelentőségének tudatosítására. Heti rendszerességgel jelennek meg izgalmas cikkek, amik segítenek nekünk még jobban elmélyedni a témában.

“A csapat többségében nőkből áll: munkatársak, barátok válnak így a statisztikai adatok élő példáivá. Számok helyett ismerős arcok mesélik el, hogy mennyire meghatározó tud lenni ez a betegség egy ember, egy nő életében.”- meséli Molnár Dóra, a szálloda asszisztense és a Take Care programok felelős vezetője.

Molnár Dóra, a szálloda asszisztense és a Take Care programok felelős vezetője.

A The Ritz-Carlton, Budapest ennek szellemében egy különleges kampánnyal mutatkozik be, aminek arcai nem mások, mint a saját munkatársai. 10 nő története egy kamera lencséjén keresztül. Őszinte elbeszélések, melyek rávilágítanak arra, mennyire fontos ez a pár perces szűrővizsgálat, mely kevesebb időt vesz igénybe, mint egy kávé elfogyasztása.

A Think Pink program során a The Ritz-Carlton, Budapest Kaffee Wien kávézója rózsaszínbe borul, így adva otthont a Think Pink talk délutánnak, ahol október 25-én, kedden, Bagi Renátával és vendégeivel beszélgetünk fontos témákról.

“Fontos kapcsolódni egymással, fontos kérdezni és kíváncsinak lenni. Főleg, ha egy ilyen betegségről van szó. Fontos, hogy beszéljünk erről és segítsük egymást.
Ezért mondtam azonnal igent, ezért osztottam meg a történetemet. Tudom hogy nem vagyok egyedül és szeretettel várok mindenkit a Think Pink talk délutánunkon.” – mondja Hirth-Pirgi Zsuzsanna a szálloda Sales & Marketing igazgatója.

Hirth-Pirgi Zsuzsanna a szálloda Sales & Marketing igazgatója.

A szálloda egész hónapban különleges pink koktéllal, kávéval és desszertekkel várja a vendégeket.

Női munkatársainak pedig fontos és izgalmas workshopokat szervez a hónap során, hogy még jobban megismerjék a lehetőségeiket, és hogy milyen szűrővizsgálatokon kell és tudnak részt venni.

“Fontosnak tartom, hogy a szállodánkban dolgozó Hölgyek és Urak a lehető legtöbb és legfrissebb információkhoz jussanak hozzá és mindig segítsem őket.
Azért van fontos szerepünk egy vállalat életében, mert mi vagyunk talán az első hely, akihez fordulhatnak és megoszthatják velünk azokat az érzéseiket, gondjaikat, amiket a vállalaton belül mással talán nem. Így egy betegség kialakulásának helyzetében nem csak felelősségünk tanácsot adni, de segíteni őket, egyfajta védőhálót fonni köréjük és biztosítani a nyugodt és rugalmas munkaidőt, hogy gond nélkül vehessenek részt kezeléseken, valamint legyen megfelelő idejük pihenni is.” – mondja Péter Adrienn, a szálloda HR igazgatója.

Péter Adrienn, a szálloda HR igazgatója.

A fotósorozatot egy rózsaszín szemüveg köti össze, mely egyfajta reményt és összetartást szimbolizál. Rózsaszínben látni a világot, ami a feltétel nélküli szeretet, a női gondoskodás, összetartás és az együttérzés színe. Melegséget visz a mindennapokba és reményt ad.

Köszönet illeti a partnereket, a Bobbi Brown csapatát és a Szemes Optics-ot akik nélkül a fotózás nem jöhetett volna létre.