Gourmet

Történetének legexkluzívabb partiján mutatta be limitált pezsgőkülönlegességét a Hungaria

Egy rendkívül limitált, kiskereskedelmi forgalomba nem kerülő pezsgőt mutatott be a Hungaria. A pezsgőkülönlegességből mindössze 12 000 palack készül, s csupán gasztronómiai helyszíneken lesz elérhető országszerte. Ez a kiadás a Hungaria 16. limitált változata a sorban, amelyet a Hungaria Launch Party keretében egy igen exkluzív helyszínen lepleztek le.

A Hungaria neve mára egyet jelent a stílussal és a könnyed eleganciával.
A márka életében a limitált tételek pedig egyszerre jelentik az egyediséget és a folyamatos megújulás lehetőségét. Ám még a sorozat eddigi tagjai között is különleges helyet foglal el az idei, Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition, ugyanis ez az első cuvée a sorban.
A pezsgőkülönlegességből 12 000 palack készült, és kiskereskedelmi forgalomba nem kerül.

„Melyik az a fajta, amely jolly jokerként párosítható szinte bármilyen pillanathoz, és a gasztronómia széles kínálatához egyaránt illik? A Zöld veltelíni férfias, karakteres savai, zöldalmás, füves jegyei egy brunchtól egy mesés süteményen át a legkülönfélébb ételnek páratlan párjai lehetnek. A népszerű fajtát gondosan kikísérletezett házasítási arányban hozzáadott Zenit bolondítja meg, s ad extra frissességet a maga illatos egres, virágos jegyeivel. Külön érték, hogy az Etyek-Budai borvidéken elterülő saját ültetvényünkről származó szőlőfajtákkal dolgoztunk” – vezet be a Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition titkaiba Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.

Az idei exkluzív pezsgőt a rendkívül impozáns Lónyay-Hatvany villában mutatta be a nagyközönségnek a Hungaria. A márkára jellemző könnyed eleganciának Oláh Zsigmond divattervező és PAF festőművész kortárs, összművészeti performansza adott hangsúlyt.
A Thinwood Szemüvegszabóság pedig csak ebből az alkalomból egy új, Hungaria ihlette kollekciót mutatott be.

„Magyarországon egyedülálló palackos erjesztésű és érlelésű technológiájának köszönhetően a Hungaria a legkülönbözőbb fogyasztási módok, alkalmak és helyszínek széles tárházát nyitja meg fogyasztói számára; felpezsdítve a napokat, és különböző társasági eseményeket, így válva a gasztronómia megkerülhetetlen markájává.
A különleges egyedi palackos érlelési technológia, vagy más néven a Methode Transvasée számtalan kísérletre ad módot, a limitált tételeken keresztül szeretnénk ezeket a nagyközönségnek bemutatni.  A márka neve mára egyet jelent a stílussal és a könnyed eleganciával.
A kortárs divattal, designnal, művészettel szorosan összekapcsolódó márkát és az általa képviselt értékrendet hangsúlyozza a Hungaria Launch Party is” – emelte ki Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezető igazgatója.

A stílus és elegancia világa

A limitált tétel bemutatása mellett az esemény másik csúcspontja az a különleges performansz volt, amelyet Oláh Zsigmond, ZIGGI divattervező és PAF festőművész, a képzőművészet és a divat kapcsolódási pontjait hangsúlyozva hoztak létre.

ZIGGI által megálmodott hófehér, térben itt-ott kitüremkedő, domborműszerű alkotást egy modellen, élőben festette meg PAF különböző színű és textúrájú gesztusokkal, kiemelve a térbeliséget, a ruha vonalvezetését, lendületét. A modell a performansz közben mozgott, és ahogy a ruha elnyerte végső formáját, úgy alakult ki az élő vásznon a rétegekből felépített festészeti gesztusrendszer. Elérhető, érezhető és tapintható képzőművészet, divat, szépség és látvány egyben. Ez Oláh Zsigmond ZIGGI és PAF alkotói egysége.

Végeredményként pedig az alkotásban testet öltöttek a Hungaria pezsgőcsalád alábbi palackjai:

Hungaria Extra Dry, Hungaria Rosé Extra Dry, Hungaria Irsai Olivér Doux, Hungaria Grande Cuvée Rouge Demi Sec, Hungaria Grande Cuvée Brut, Hungaria Zöld veltelíni – Zenit Brut Limited Edition

Még több információt a pezsgőkről itt találsz: www.hungariapezsgo.hu