Lifestyle

Tóth Gabi és Gelencsér Timi ugyanarra a kérdésre keresik a választ

Néhány napja kerültek ki a népszerű magyar divatmárka legújabb óriásplakátjai a főváros különböző forgalmas pontjaira, aminek jelentését nem igazán értik a járókelők.

Aki kicsit is szemfüles és tájékozott a márka életéről, az emlékezhet, hogy három évvel ezelőtt már kaptunk tőlük egy hasonló óriásplakát játékot. Akkor egy szintén nem sokat mondó anyagot láthattunk, amiről aztán később persze kiderült, hogy Frida Kahlo szemöldökét ábrázolta, mivel a márka a mexikói ikon ihlette kollekciót dobott piacra. 

Kérdés tehát, hogy vajon most is egy új kollekció beharangozóját láthatjuk-e és ha igen, akkor pontosan mivel rukkol elő a márka? Vagy új logóra váltottak? A közösségi platformokon is megy már javában a találgatás. Gelencsér Timi és Tóth Gabi is ugyanarra a kérdésre keresi választ. Mit jelenthet a magyar divatmárka új óriásplakátja és mikor hull le a lepel?