Már 2021 második negyedévében elérhetőek lesznek a nagyobb elektronikai áruházak kínálatában az LG prémium notebookjai, amely egyben egy új termékkategória hazai bevezetését jelenti a vállalat történetében. Az LG ezzel Magyarországon kifejezetten a felsőkategóriás üzleti laptopok szegmensét célozza az akár egész napos üzemidejű, alig
1 kg-os, nagykijelzős — köztük 16 és 17 hüvelykes képátlójú — termékeivel.
Az LG gram laptopok globális szinten jól ismert termékek, a gyártót pedig a hazai piacon az elmúlt egy évben tapasztalható, a home office térnyerésével összefüggésben megnövekedett vásárlói érdeklődés csak megerősítette döntésében az új termékcsoport magyarországi bevezetése mellett. „Úgy látjuk, hogy a magyar piac egyre specifikusabb vásárlói igényeket kell, hogy kiszolgáljon ezen a területen, a jelenlegi kínálat pedig nem elégíti ki teljes mértékben azt. Ezért döntöttünk úgy, hogy prémium termékeinkkel mi is beszállunk a versenybe” — mondta Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős marketingmenedzsere.
„Az LG PC üzletága nemzetközi szinten is kiemelkedően teljesít, a gram termékcsaláddal kapcsolatos visszajelzések pedig nagyon jók. Mivel a vevői tapasztalatok nemzetközi szinten pozitívak, arra számítunk, hogy a hazai vásárlóközönség tetszését is hamar elnyerik majd ezek az erős, ugyanakkor elképesztően könnyű és elegáns készülékek” — tette hozzá.
Az LG Electronics IT termékeit itthon már jól ismerik a vásárlók: a gyártó jelen van az általános, üzleti, gaming és orvosi monitorok, valamint az üzleti kijelzők és projektorok piacán, amely portfólió most tovább bővül a laptop termékkategóriával.