Gourmet

A MONYO Brewinggal dobták piacra a Panda Mannát

Szeptember vége óta foodpanda márkanévvel és még több innovációval folytatja a NetPincér, amelynek saját üzlethálózata, a NetPincér market már panda market néven érhető el. A vállalat már a márkaváltás bejelentésekor jelezte, hogy az új név új lehetőségeket, illetve fejlesztéseket is tartogat. Ennek egyik eleme az az együttműködés a MONYO Brewinggal, amelynek eredményeként elérhetővé vált a panda marketekben egy könnyed limitált kiadású Session IPA, a Panda Manna.

A foodpanda mára túlnőtt az étel házhozszállítási piacon és elhozta a vásárlás új
generációját, a gyorskereskedelmet Magyarországra, így akár 30 percen belül házhoz rendelhetjük az élelmiszereket, valamint háztartási cikkeket is.
A vállalat saját élelmiszerüzlet-hálózata, a panda market tavaly december óta érhető el, az elmúlt időszakban pedig erős vidéki terjeszkedésbe kezdtek.

12 panda market raktárból szállítanak ki a cég futárpartnerei. Budapest mellett Debrecenben, Szegeden, Pécsett, Kecskeméten, Székesfehérváron, valamint Szolnokon is házhoz jönnek az élelmiszerek, illetve háztartási cikkek, év végéig pedig további városokban nyit a szolgáltatással a foodpanda.

Sört rendelünk legszívesebben, ha gyorskereskedelemről van szó
Az elmúlt csaknem egy évben rengetegen kipróbálták a panda marketet.
A tapasztalatok alapján, aki egyszer rendel a hálózattól, az máskor is visszatér. A sok rendelői számból pedig még több érdekességet lehet megtudni.
A statisztikák például azt is mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a panda market adatai alapján a sör a legnépszerűbb termék, ezt követi a víz és a kóla,valamint a tej, a zsemle, illetve a banán.
A sör olyannyira közkedvelt, hogy hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon pedig még inkább a csúcsra tör.
Ezért is jött az ötlet a foodpanda részéről a co-branded sör megalkotására.
Hiszen, bár átlagosan több, mint 60 féle sör közül választhatnak a panda market vásárlói – köztük számos kézműves sörből – , mégis más egy igazi limitált kiadású hazai sör, amit kimondottan csak az üzlethálózat rendelői számára készítettek.
Így született meg a Panda Manna, amely mindegyik panda marketben elérhető, illetve, hogy minél többen megismerkedjenek az új termékkel, az első időszakban néhány kiemelt vendéglátóhelyen is megkóstolhatják a fogyasztók.

Mandarinos és sárgadinnyés ízjegyekkel hódít a Panda Manna
A Panda Manna egy könnyed Session IPA, mely minden tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt az IPA-kat szeretjük, és session sörhöz illően alacsonyabb az alkoholtartalma (4,8%), így kifejezetten jól csúszik. Könnyű, friss és üde sör, amihez amerikai (Centennial), valamint
újhullámos német (Huell Melon) komlókat használtak fel.
Ezeknek és a hidegkomlózásnak köszönhetően illatban és ízben is egyaránt a mandarinos, sárgadinnyés ízjegyek dominálnak. Aranyló szín, száraz kortyérzet, illetve moderált keserűség jellemzi, ami miatt könnyen újra és újra elcsábulhatunk. A szakavatottak szerint a Panda Manna igazán jó párost alkot egy szaftos hamburgerrel vagy egy csípős mexikóival, aki pedig megkívánta, akár 30 percen belül házhoz is rendelheti.

Közös pont az innováció
A foodpanda számára az a legfontosabb, hogy partnerei és több, mint 2 milliós megrendelői
bázisa számára nagyszerű rendelési élményt nyújtson. A MONYO pedig egy olyan márka, ahol –
akárcsak a foodpandánál – innovatívan gondolkoznak és mindig szem előtt tartják a minőséget. Egyike volt 2014-ben az ország első újhullámos sörfőzdéinek, elsődleges céljuk pedig azóta sem változott: kompromisszummentes söröket szeretnének gyártani a fogyasztóknak. Ezért is már az elejétől megvolt az összhang, amikor a MONYO Brewinggal kezdett a foodpanda első co-branded termékük fejlesztésébe. A Panda Manna már elérhető a panda marketekben országszerte, ráadásul most november 30-ig ingyenes kiszállítással rendelhetünk a foodpandán elérhető több, mint 500 üzlettől, így a panda marketből is, úgyhogy most éri meg igazán kipróbálni – ameddig a készlet tart.