Beauty

#MYTIMEISNOW a Hugo Parfums bemutatja az új Hugo Now illathoz készült kampány

A HUGO Parfums új kalandra invitál a HUGO NOW illattal. A limitált kiadásban kapható illatot a MOST ereje ihlette. A HUGO márka, amely a szabadlelkűséget és a fiatalos lendületet ünnepli, ezúttal Liam Payne művészt kérte fel a kampányhoz, hogy ő inspirálja társait arra, hogy ragadják meg az egyetlen pillanatot, ami igazán az övék: a MOST pillanatát. #MyTimeIsNow


„Számomra a ‘Most van itt az én időm’ az a pillanat, amikor igazán boldog vagyok, és büszke arra, ahova eljutottam. Nagyon szerencsés vagyok, hogy az ’Én időmet’ (My Time) csodálatos emberekkel együtt élvezhetem, és hogy oly sok támogatást kaptam eddig is.”Liam Payne, HUGO Nagykövet

A #MyTimeIsNow Speaking közvetlenül szól a mai fiatalokhoz, és tettekre ösztönöz: élj a jelenben és legyél saját életed hőse. Az új kampányfilm – amelyet Colin Tilley rendezett és Alasdair McLellan forgatott Berlinben, a HUGO szellemiségét tökéletesen megtestesítő városban – fiatalos erőt sugárzó, szabadlelkű és játékos. A film erőt sugárzó pillanatfelvétel robbanás. Liam Payne megragadja a jelen pillanatot, legyen az egy rövid, de szenvedélyes találkozás egy gyönyörű lánnyal, akit szupermodell Stella Maxwell testesít meg, vagy éppen önmagát adja egy színpadi fellépésen. A film azokhoz szól, akik formálják a körülöttük lévő világot, akik számára minden nap és minden egyes pillanat új lehetőség.

HUGO NOW limited edition
A HUGO NOW Frank Voelkl neves parfümőr kreációja, az aromás-vizes illatcsaládhoz sorolható jegesen üde illat. Az aromás-vizes illat markáns fűszeres kardamommal indít kirobbanóan energikus citromhéjjal párban, és együtt fényt és frissességet kölcsönöznek az illatnak.

A különleges frissesség egészen az illat szívéig hatol, a levendula aromatikus jegyei lágyítják a kompozíciót. A menta és a vizes jellegű aquozone hűvös akvatikus akkordot alkot. Egy adag üde férfias magabiztosság. Ragadd meg a pillanatot, most!  Az illat alapját a haiti vetiver jegyei alkotják, egyszerre érdes és puha, hideg és meleg, föld jellegű és lágy: városi férfias illat. A HUGO NOW illatkompozíciója viselőjét arra bátorítja, hogy fedezze fel az ismeretlent, most! Mert a MOST az egyetlen idő.

A HUGO NOW illatüvegének dizájnja minimalista stílust tükröz, az ikonikus HUGO laposüveg forma köszön vissza. A kék tejüveg is a koncepció része, azt sugallja, hogy a határ a (csillagos) ég, ha hiszel önmagadban.   Egy adag önbizalom, amely egyfajta esztétikai emlékeztető arra, hogy vállald a kihívásokat, ragadd meg a lehetőségeket és érj el sikereket saját utadat járva.

Liam Payne: a HUGO NOW megtestesítője
Liam Payne: Énekesként, producerként és alkotóként 20 millió követővel rendelkezik és egy olyan generációt képvisel és irányít tetteivel, amely eltökélten hisz abban, hogy az attitűd nem életkor, sokkal inkább gondolkodásmód függvénye. Tisztában van azzal, hogy az életben az a fontos, hogy mindig az adott pillanatnak éljünk. Tudja, hogy csak úgy képes változtatni a játékon, ha mer szabadon álmodni, megosztani és cselekedni. A márka történetében első alkalommal a teljes HUGO palettát lefedve, divat és illatok –– Liam közvetíti a márka üzenetét: a MOST az egyetlen pillanat, ami igazán a tiéd, eljött az idő, hogy a legtöbbet kihozd belőle!

#MyTimeIsNow